Hak Cipta Terpelihara

Monday, April 25, 2011

Terima Kasih..

hmmm...nak jadikan cerita ..aku pergi ke Kuala Lumpur atas urusan kerja.....selesai tugasas di sana, aku bergerak keluar dari Ibu Pejabat agensi kerajaan dan ingin menghala ke Makmal Forensik di Seri Kembangan pula....tetiba ajer berbunyi sesuatu di bahagian enjin kenderaan jabatan kami....bila diperiksa belting kenderaan ada yang dah putus dan terkulai layu dan ada yang menanti ketika untuk putus....berpeluh juga kami memikirkan ikhtiar untuk membaiki kenderaan , namun nasib baik teringat kembali tempat kerja lama dan kengkawan lama yang masih bertugas di Kuala Lumpur...Jadi aku menghubungi dan meminta bantuan, tidak lama kemudian recovery team sampai dengan sebuah kenderaan jabatan dan 2 anggota.....terima kasih aku ucapkan .....pertolongan kalian di waktu aku mengalami kesusahan amat aku hargai .....jadi dapatlah kami menghubungi pusat pembaikan yang sepatutnya bagi membaiki kenderaan jabatan nie.....nak bergerak pulang bukannya dekat ...nun jauh di utara semenanjung Malaysia....dalam pukul 1530 hrs....baru sampai bantuan dari pusat servis kenderaan Jabatan...hmmm...kira berpeluh jugakalah menunggu....walau apapun ...kami telah selamat pulang ke Utara dengan menaiki kenderaan jabatan yang telah di baiki....terima kasih buat semua pegawai dan anggota yang telah membantu dari segi logistik , keraian dan penginapan kami di Kuala Lumpur sementara menunggu kenderaan kami dibaiki untuk pulang. dengan tulus Ikhlas...aku ucapkan terima kasih ...budi baik kalian ...hanya Allah yang dapat membalasnya.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...