Hak Cipta Terpelihara

Tuesday, May 3, 2011

Iklan Petronas

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Hmm....waktu ni ....ada sekumpulan pekerja sedang menjalankan rakaman untuk Iklan Petronas yang kita telah pun lihat di media elektronik...sebenarnya xterniat aku nak amik gambar nie...tapi dah kamera berada di tangan ...aku snap  jugaklah ...lama jugaklan gambar nie berada didalam harddisk aku ....dah berabuklah kalau berada di luar....pada asalnya adalah orang yang menegur aku mungkin kerana aku amik gambar pakai kamera besar gedabak yang disangkut di leher...orang lain pakai kamera kecik jer...xpun , kamera handphone....lalu ditegur aku , bang , jangan upload kat mana2 ye sebelum iklan dikeluarkan ...aku kata plak ....ok ..no problem...bak kata peribahasa , orang berbudi , kita berbahasa..yang tegur aku pun , memang elok dan aku puji sifat profesionalnya..dan aku hormati ...setelah aku lihat sekian lamanya dan beberapa kali ikan di tayangkan , jadi aku uploadkan lah gambar semasa di awa pembikinannnya...

dan ini yang telah ditayangkan ...diminit 0.37

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...